Léto 1996, 1997, 1998
Program táborů se nesl ve znamení hry pod názvem "Zlatý hřeb". Podle úspěšnosti ve hrách a soutěžích dostávaly děti zlaté hřebíčky, které na konci tábora rozhodly o tom, kdo získá zlatý hřeb a bude mít otevřenu cestu k pokladu.
Hry Boj o vlajku, Útěk v řetězech (někdy si člověk parťáka nemůže vybrat, prostě mu ho přidělí...), Přístavy, Divoký západ, Pravěk, Honba za pokladem upíra Drákuly, Šmoulové řádí, byly zdrojem mnoha zážitků a dobrodružství.
Neodmyslitelnou součástí tábora se stali Želváci, které svůj vzor našli v klasických Bobřících, ale jejich náplň je úplně o něčem jiném. Děti si svoji trpělivost, smysl pro recesi a humor, otestovaly jako Siamáci, Trvaláci, Nechoďáci, Mlčochové, Hladouni a Narubáci.